2015 m. liepos 14 d., antradienis

Penkiasdešimt pilkų atspalvių trilogija + Grėjus

Autorius: E. L. James
Pavadinimas: Penkiasdešimt pilkų atspalvių
                      Penkiasdešimt tamsesnių atspalvių
                      Penkiasdešimt išlaisvintų atspalvių
                     "Penkiasdešimt pilkų atspalvių - Grėjus"
ENG pavadinimas: Fifty shades of Gray
                               Fifty shades darker
                               Fifty shades freed
                               Grey
Leidykla: Alma Littera
Lentynoje: Taip ENG ir PDF ENG

Penkiasdešimt pilkų atspalvių                        Mano vertinimas  5/5
Penkiasdešimt tamsesnių atspalvių                Mano vertinimas  4/5
Penkiasdešimt išlaisvintų atspalvių                Mano vertinimas  2/5
"Penkiasdešimt pilkų atspalvių - Grėjus"     Mano vertinimas  5/5

(1-nepabaigiau skaityti; 2- pabaigiau, bet nepatiko; 3-normali knyga; 4-patiko, rekomenduočiau; 5-Žiauriai patiko!!!)


Aprašymas: 

Atvykusi į darbo pokalbį pas jauną verslininką, literatūros studentė Anastasia Steele sutinka gražų, genialų ir bauginantį vyrą. Naivi ir nekalta Ana netrukus supranta, kad trokšta šio vyro, ir nepaisydama jo paslaptingo atsargumo nusprendžia priartėti prie jo. Grėjus, negalėdamas atsispirti santūriam Anos grožiui, sąmojingumui ir laisvai dvasiai, pripažįsta, kad taip pat jos trokšta, tačiau su tam tikromis sąlygomis.

Šokiruota, bet sujaudinta keisto Grėjaus erotinio skonio, Ana dvejoja. Nors Grėjus sėkmingas ir turtingas, turi mylinčią šeimą ir, rodos, viską, ko tik gali panorėti, jį kankina demonai ir troškimas viską kontroliuoti. Kai Ana ir Grėjus leidžiasi į aistringą ir drąsų seksualinį romaną, Ana atskleidžia Kristiano Grėjaus paslaptis ir susipažįsta su savo pačios tamsiai troškimais.

Erotinė, įdomi ir jaudinanti „Penkiasdešimt pilkų atspalvių“ trilogija pritrauks Jūsų dėmesį, užvaldys Jus ir liks atmintyje amžinai.

Įspėjame: knygoje yra scenų, skirtų tik suaugusiesiems.




Tai antroji garsiosios trilogijos „Penkiasdešimt pilkų atspalvių“ dalis.

Įbauginta keistų ir tamsių paslapčių, kankinančių jauną verslininką Kristianą Grėjų, Anastasia Steele nutraukia su juo santykius ir pradeda naują karjerą Seatle. Tačiau pamiršti Kristianą ne taip paprasta, ir kai jis pateikia naują pasiūlymą, Ana nebegali atsispirti.

Pora atnaujina svaiginantį ir aistringą romaną ir Anastasia sužino dar daugiau tamsių ir gąsdinančių Grėjaus praeities paslapčių, persekiojančių jauną vyrą. Kol Kristianas kovoja su demonais, Anai turi nugalėti pavydą ankstesnei Grėjaus partnerei ir priimti svarbiausią sprendimą savo gyvenime.


Kai Anastasia Steel sutiko valdingą jauną verslininką Kristianą Grėjų, tarp jų įsižiebė geidulingas romanas, kuris negrįžtamai pakeitė abiejų gyvenimus. Šokiruota, bet sudominta Kristiano neįprasto erotinio skonio, Ana reikalauja Kristiano įsipareigoti. Norėdamas išsaugoti Aną jis sutinka.

Pagaliau Ana ir Kristianas turi viską – meilę, aistrą, intymumą, turtus ir begalines galimybes. Bet Ana supranta, kad mylėti valdingąjį Kristianą nebus lengva, norėdama būti su juo ji turės įveikti iššūkius, kurių nė vienas jų nesitikėjo. Ana turės išmokti gyventi prabangų Kristiano gyvenimą, neprarasdama savo tapatybės, o Kristianas turės nugalėti savo valdingumą ir jį kankinančius praeities demonus.

Kai visos kliūtys, nelaimės ir pagieža atrodys nugalėtos, likimas pavers tamsiausias Anos baimes realybe...

   


Mano komentaras:  Jau kelis metus planavau dar kartą perskaityti "Penkiasdešimt pilkų atspalvių" ir ta proga pasitaikė, kai autorė E.L. James išleido "Grey", pirmąją trilogijos dalį iš Christiano Grėjaus pusės, Oi kokia skani knyga:) !!! Netgi dar įdomesnė nei istorija iš Anastasijos pusės. Šioje dalyje atsiskleidžia Grėjus visu gražumu, o man jau ir taip buvo aišku, kad jis begalo įdomi asmenybė. "Užsikabinau" po Grėjaus ir puoliau skaityti "Penkiasdešimt tamsesnių atspalvių", irgi labai įdomi dalis. Negalėjau atsitraukti. Tik kas pasirodė keistą, jog visiškai nieko neprisiminiau, praėjo gal 2-3 metai, bet skaitėsi kaip visiškai nauja knyga. Bet va apie trečiąją dalį nieko gero negaliu pasakyt. Pusę knygos skaičiau normaliai, antrąją pusę tiktais praskenavau, praleisdama aprašymus, šiek tiek sustodama ties dialogais, nors kelias įdomesnias vietas ir perskaičiau. Be to trečiosios dalies nepavadinčiau erotiniu romanų. Sekso scenų vos keletas,.. (mano nusivylimui... :) ) Knyga labai pritempta. Retas atvejis, kad su palengvėjimu atsidusčiau, jog pagaliau pabaigiau skaityti!


Ar skaitėte šias knygas? Ar patiko? Lauksiu jūsų komentarų!


Parsisiusti Grey !!!

347 komentarai:

  1. kada pasirodys LT nusipirkt gejaus knyga?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Dar kolkas niekur negirdėti apie išleidimo datą

    AtsakytiPanaikinti
  3. Iš kur gavai dalį, kuri pasakojama Kristiano akimis? :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Turiu as ja. Galiu atsiusti. Parasyk cia savo emeila arba parasyk man i emeila::)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Gal galite man atsiusti irgi? anastasija.grabovskiene@gmail.com aciu

      Panaikinti
    2. sveiki,as taip pat labai noreciau knygutes jeigu galima :) petroviene.laura07@gmail.com labai aciu ;)

      Panaikinti
    3. Las, gal gali ir man atsiusti? Akvkan@gmail.com
      Ačiū :)

      Panaikinti
    4. Sveiki, galetumete ir man atsiusti? Buciau labai dekinga! skirgailaitea@gmail.com

      Panaikinti
    5. Laba, gal ir man gali atsiusti sia knyga? Buciau labai dėkinga :)
      simkutedovile@gmail.com

      Panaikinti
    6. Labas, gal ir man dar atsiustum? :) semprekmr@yahoo.com

      Panaikinti
    7. Bučiau dekinga už knyga (grejaus)
      jurga2007@mail.ru

      Panaikinti
    8. Galėtumėt ir man? Būtų nuostabu :) vysniauskaite.deimante@gmail.com

      Panaikinti
    9. Laukčiau ir aš Grėjaus knygos iš kas netingit ir galit įmesti ;)
      manouzsakymas@gmail.com

      Panaikinti
    10. noriu noriu epupele@gmal.com

      Panaikinti
    11. Noreciau ir as gal galite atsiusti ziedunalukauskaite224@gmail.com

      Panaikinti
    12. Labas. atsiusk man. lamanauskaite.kotryna1@gmail.com

      Panaikinti
    13. Labas, labai prasau, atsiusk man 4 dali jei gali kuo greiciau. lamanauskaite.kotryna1@gmail.com

      Panaikinti
    14. labuka, galite ir man atsiusi nauja dali? Gabrieletumaite@gmail.com ačiū labai :)

      Panaikinti
    15. ir man!!! zstasiulyte@gmail.com

      Panaikinti
    16. ir man!!! zstasiulyte@gmail.com

      Panaikinti
    17. Jai galite atsiuskite ir man viktorija.myliukas.tave@gmail.com

      Panaikinti
    18. Ar jau yra lietuviška pdf versija? Jeigu yra gal galėtumėte atsiųsti vika.jociute@gmail.com

      Panaikinti
    19. As ir prasiau tos knygos nei atsiuncia nei parsisiust neina tik suerzino ir tiek

      Panaikinti
    20. Gal galit ir man atsiust?

      el pastas: ausrakesminaite263@gmail.com

      Panaikinti
    21. Sveika gal gali ir man atsiusti GRĖJUS ? petrutytelince@gmail.com

      Panaikinti
    22. Atrakcionada@gmail.com, prašau atsiųskite ir man :) ačiū

      Panaikinti
    23. Labas, gal galit ir man Grėjaus knygą? :) gmakaviciute@gmail.com

      Panaikinti
    24. Labas.Gal galit kuri imest ir man Gejaus knyga,prasau :) lina.pukiene@gmail.com Aciu

      Panaikinti
    25. Atsiuskit, prasau, Grejaus knyga. neatleidziu@gmail.com

      Panaikinti
    26. Gal ir man galit 4dali atsusti ziviliukazs@gmail.com

      Panaikinti
    27. Sveiki. Gal kažkas galite ir man atsiūst šią knygą?? Labai norėčiau perskaityti!! ;) mano rl.pastas kristutelyte@gmail.con

      Panaikinti
    28. Sveiki.prasau gal galit ir man atsiust knyga. erikaab.va12@gmail.com aciu

      Panaikinti
    29. lietuvis02@gmail.com, prasau knyga atsiusti, aciu :)

      Panaikinti
    30. Galit ir man
      puponautas2001@gmail.com

      Panaikinti
    31. Sveiki. Gal galit ir man atsiusti. Aciu :) deimante.kaltanaite@yahoo.com

      Panaikinti
    32. Sveiki gal galite ir man atsiusti. :-)
      Aciu.
      aurelijap90@gmail.com

      Panaikinti
    33. Sveiki gal galite ir man atsiusti. :-)
      Aciu.
      aurelijap90@gmail.com

      Panaikinti
    34. Gal galėtumėt ir man atsiųsti knygą?
      viktorija.miloncyte@gmail.com
      Ačiū

      Panaikinti
    35. Autorius pašalino šį komentarą.

      Panaikinti
    36. Labaj noriu ir as butu aciukas Sezonovamigle@Gmail.com

      Panaikinti
    37. Labaj noriu ir as butu aciukas Sezonovamigle@Gmail.com

      Panaikinti
    38. Noriu ir as labaj didelis aciukasbutu!

      Panaikinti
    39. Labas. As ir labai noreciau sitos knygos. Gal galetum atsiuati.... agne0306@gmail.com

      Panaikinti
    40. Labas. As ir labai noreciau sitos knygos. Gal galetum atsiuati.... agne0306@gmail.com

      Panaikinti
    41. Sveiki ir aš labai norėčiau būčiau labai dėkinga Dovile.bac@Gmail. Com

      Panaikinti
    42. Sveiki ir aš labai norėčiau būčiau labai dėkinga Dovile.bac@Gmail. Com

      Panaikinti
    43. Gal ga lite atsiusti? e_baronike@Yahoo.com
      Aciu

      Panaikinti
    44. Gal ga lite atsiusti? e_baronike@Yahoo.com
      Aciu

      Panaikinti
    45. ir man galite asiusti knyga giedre.mykolaityte@gmail.com

      Panaikinti
    46. Sveika, gal butu galima gauti ir man sia knyga??? :) Gretute2211@gmail.com

      Panaikinti
    47. prsau gali atsiust i buciau labai dekinga lietuviskai knyga grejus aciu jai galesi atsiusk prasau jai gali kuogreiciauaciu labai monikabuivydaite@gamil.com

      Panaikinti
    48. prsau gali atsiust i buciau labai dekinga lietuviskai knyga grejus aciu jai galesi atsiusk prasau jai gali kuogreiciauaciu labai monikabuivydaite@gamil.com

      Panaikinti
    49. sveiki,gal galetumet ir man atsiusti murmuriux@gmail.com aciu, lietuviskai jei galima

      Panaikinti
    50. sveiki,gal galetumet ir man atsiusti murmuriux@gmail.com aciu, lietuviskai jei galima

      Panaikinti
    51. Būtų malonu, jei kas atsiųtų. rinkeviciute.zydrune@gmail.com

      Panaikinti
    52. Būtų smagu gauti knyga (Grejus) gabulyte8@gmail.com

      Panaikinti
    53. prasau kas galit atsiuskit man Grejaus knyga i gmaila - gretapaliulyte@gmail.com !

      Panaikinti
    54. gal galite ir man atsiusti Grejaus knyga i email - martynaa.c14@gmail.com

      Panaikinti
  5. Atsakymai
    1. Parasiau Jums i emeila. Lietuviu kalba dar neisleista. Tik anglu

      Panaikinti
    2. Ar galėtumėte ir man atsiųsti? Būčiau labai dėkinga :) justepoc@gmail.com

      Panaikinti
    3. galite ir man atsiusti??? evass994@gmail.com

      Panaikinti
    4. Labas vakaras. Gal galėtumėte atsiųsti ir man? krysteaa@gmail.com

      Panaikinti
    5. Gal galite atsiusti ir man atsiusti,labai ačiū. Ieva.kavaliauskaite13@gmail.com

      Panaikinti
    6. Gal galite atsiusti ir man atsiusti,labai ačiū. Ieva.kavaliauskaite13@gmail.com

      Panaikinti
    7. Gal ir man galit atsiųst?;) lusaite1992@gmail.com

      Panaikinti
  6. Atsakymai
    1. ir as noreciau jei butu galima :)

      Panaikinti
    2. Labai noreciau ir as! brigitakazlauskaite91@gmail.com

      Panaikinti
  7. Sveiki.Gal galite ir man atsiustiknyga Grejus?:)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Sveiki.Gal galite ir man atsiustiknyga Grejus?:)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Idejau nuoroda. Is ten galite parsisiusti:)

    AtsakytiPanaikinti
  10. Prasau ir man atsiuskite knyga Grey.
    Mano el.pastas: giliuke@yahoo.com
    Aciu :)

    AtsakytiPanaikinti
  11. Labai noreciau gauti paskutine knyga Grey, aciu!!! saulyte.milda@gmal.com

    AtsakytiPanaikinti
  12. ir man atsiuskite knyga Grey. saulyte.milda@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  13. Jei nesunku, atsiųskite ir man. audra199120@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  14. Gal gali ir man atsiusti Grejaus knyga? e.erika.malinauskaite@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  15. Gal galite ir man atsiusti? dntgriciute@gmail.com, labai aciu

    AtsakytiPanaikinti
  16. Gal galima ir man? raimike18@gmail.com. Aciu

    AtsakytiPanaikinti
  17. Gal galima ir man? raimike18@gmail.com. Aciu

    AtsakytiPanaikinti
  18. Gal galima ir man? raimike18@gmail.com. Aciu

    AtsakytiPanaikinti
  19. Sveiki as irgi labai noreciau Grey knygos :) sarunyte123@gmail.com Aciu :)

    AtsakytiPanaikinti
  20. Sveiki, prasau atsiuskite ir man ketvirtaja dali, butu didelis aciu. joorgutyte@yahoo.com

    AtsakytiPanaikinti
  21. Laba diena, aš taip pat labai norėčiau ketvirtosios dalies. Dėkoju iš anksto!! :-) deimante.kaupiene@inbox.lt

    AtsakytiPanaikinti
  22. Sveiki, ieškojau ieškojau ir suradau pagaliau kas knygutę turi:) ar galėtumėte ir man ja atsiusti:) dovilesakalauskaite@gmail.com
    Begalo dėkinga

    AtsakytiPanaikinti
  23. Labas, galetumete atsiusti ir man knygute sabincziki@gmail.com
    Labai labai prasau:)

    AtsakytiPanaikinti
  24. sveiki,as ir noreciau ketvirtos dalies:).s.valotkiene@gmail.com ACIU:)

    AtsakytiPanaikinti
  25. Sveiki,
    Gal kas agletu pasidalinti 4 dalimi aciu labai :)
    kristina.simyte@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  26. laba. gal galite ir man atsiusti 4 dali :) jaugelienelina@gmail.com ACIU:)

    AtsakytiPanaikinti
  27. Sveiki as irgi labai noreciau Grey knygos . rstupelyte@gmail.com

    aciu

    AtsakytiPanaikinti
  28. Labai noreciau ir as! brigitakazlauskaite91@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  29. Gal butu galima grejaus knygute? Aciu :) vaida.sinkeviciute@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  30. Labai noreciau noreciau buciau dekinga goberiene@hotmail.com Didelis aciu

    AtsakytiPanaikinti
  31. Labai noreciau ir as :-) gal galit atsiusti? kristinazikaite@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  32. liabu ir as labia noreciau:)aciu:) aliadance@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  33. gal galite ir man mergaites kuri nors atsiusti 4-aja dali??fuksiukas@gmail.com buciau labai dekinga!!

    AtsakytiPanaikinti
  34. Sveiki.. Labai noreciau ir as ...:) ACIUKAS.... aurimas.daiva@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  35. Sveiki, gal galetumete ir man atsiusti Grey knyga, aciu labai :) aurika.banyte@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  36. Labas, gal galėtumėt ir man atsiust Grey knyga, bučiau labai dėkinga :) lauriux09@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  37. Labutis.Gal galetumete ir man atsiusti 4 dali? kettim@yahoo.co.uk
    Aciukas

    AtsakytiPanaikinti
  38. gal galite ir man? saulytei17@one.lt

    AtsakytiPanaikinti
  39. laba diena buciau labai dekinga kad ir man atsiustumet grey knyga aciu :) v.praskeviciute@yahoo.com

    AtsakytiPanaikinti
  40. Sveiki. Labai prasau ir man atsiusti knyga. ritikvilnius@hotmail.com
    Busiu labai dekinga!!! :)

    AtsakytiPanaikinti
  41. sveiki noreciau ir as 4 dalies burduleviciute@gmail.com dekoju.

    AtsakytiPanaikinti
  42. Sveiki, gal kas turi ,,Grejus'' knyga pdf formatu? ineta681@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  43. Sveiki gal galite asiusti 4dali labai aciu :) g.gaudinskiene@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  44. Sveikutes merginos!:) ..gal ir man atsiustumes Grejaus dali?:)
    andzelika.michejava@gmail.com Aciu;)

    AtsakytiPanaikinti
  45. Sveikutes merginos!:) ..gal ir man atsiustumes Grejaus dali?:)
    andzelika.michejava@gmail.com Aciu;)

    AtsakytiPanaikinti
  46. Ar galiu ir as gauti 4daly!! :) justuxx97@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  47. Noreciau as labai knygos Grejus, donata38@gmail.com busiu be galo dekinga uz knyga :))))

    AtsakytiPanaikinti
  48. Noreciau ir as knygos jeigu galima i el pasta.. ajakentaite@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  49. Sveikuciai as taip pat noreciau sios knygos:)gal kas galite atsiusti? ausralog@gmail.com .Aciu

    AtsakytiPanaikinti
  50. Sveiki. Ir as noreciau knygos grejus. Gal galetumet atsiusti. Labai aciu.
    dorati85@hotmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  51. Sveiki. Ir as noreciau knygos grejus. Gal galetumet atsiusti. Labai aciu.
    dorati85@hotmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  52. Sveiki. Ir as noreciau knygos grejus. Gal galetumet atsiusti. Labai aciu.
    dorati85@hotmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  53. Laba diena. Gal galetumete atsiusti grejaus knyga, buciau labai dekinga :) andzelika.kozlovaite@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  54. Labas vakaras gal galetumet ir man atsiust?gintarebarsauskaite@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  55. laba vakara gal galit ir man atsiusti knyga grey kaspariukas32@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  56. Sveiki. Labai noreciau grey mildagudaviciene@gmail.com aciu

    AtsakytiPanaikinti
  57. Sweiki gal galit ir man atsiust grey i.sakauskas@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  58. Labas, ir as noreciau, labai aciu. Ramute1985@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  59. Niekas nieko nesiuncia tik suerzino ir tiek,teks laukt knygos isleidimo

    AtsakytiPanaikinti
  60. Buciau labai dekinga :) rraimonda191@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  61. Labai norėčiau visų knygos dalių! Būtų galima gauti? :) ebuikyte13@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  62. Sveiki :) gal galit ir man atsiust grey varnelytediana@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  63. Atsiuskite ir man knyga grey. Desiakm@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  64. Jei nesunku atsiųskite ir man Grey dalį, labai labai ačiū:)) karolina.skersyte@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  65. Jei nesunku atsiųskite ir man Grey dalį, labai labai ačiū:)) karolina.skersyte@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  66. Gal galite ir man atsiusti ziviliukas.bruz@gmail.com Aciu :)

    AtsakytiPanaikinti
  67. Galite ir man atsiusti talockaiterita@gmail.com . Aciu :)

    AtsakytiPanaikinti
  68. Labai noreciau ir as paskaityti paskutine Grey knyga, gal galite atsiusti simuze15@inbox.lt Aciu is anksto:)

    AtsakytiPanaikinti
  69. gita_kriauciukaite@yahoo.com
    aciu labai

    AtsakytiPanaikinti
  70. Gal jau turite lietuviskaja versija? Perskaiciau anglu kalba, noreciau ir gimtaja perskaityti.
    Jei turite brukstelkite ir atsiuskite.:)
    emileee.v@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  71. Jei galit imeskit ir man ;) carollyte@gmail.com. Aciu :) :*

    AtsakytiPanaikinti
  72. Jei galit imeskit ir man ;) carollyte@gmail.com. Aciu :) :*

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ir as labai noriu ,jei galite imeskit ir man aciu rakauskiene31@gmail.com

      Panaikinti
  73. As taip pat noriu 4 dalies. pepevit@gmail.com

    dekoju

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. laba ir aš degu noru ją perskaityti. Gal galite ir man atsiųsti? inga.grigauskaite@gmail.com

      Panaikinti
  74. būčiau labai dėkinga, jei ir man atsiųstumėte esemaite@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  75. labai labai noriu trecios dalies 50pilku atspalviu, niekur neberandu, jeigu kam nesunku ir turite atsiuskite ausrytepr@gmail.com aciu

    AtsakytiPanaikinti
  76. labai labai noriu trecios dalies 50pilku atspalviu, niekur neberandu, jeigu kam nesunku ir turite atsiuskite ausrytepr@gmail.com aciu

    AtsakytiPanaikinti
  77. Gal ir man galit atsiųst?;) lusaite1992@gmail.com ačiū!;)

    AtsakytiPanaikinti
  78. As irgi labai noreciau sios knygos. Gal galit arsiust?
    v1kuskabar@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  79. As irgi labai noreciau sios knygos. Gal galit arsiust?
    v1kuskabar@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  80. Ir aš norėčiau :)
    VTemelyte@gmail.com
    Dėkui :)

    AtsakytiPanaikinti
  81. Iš anksto labai dėkoju ir būsiu labai laiminga, jei atsiųstumėte man "Penkiasdešimt pilkų atspalvių - Grėjus". Noriu sesei padaryti staigmeną. Ji labai laukia šios knygos.
    Ačiū Jums, mano el. paštas

    jurgitajan@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  82. Gal jau yra lietuviska 4 dalies versija pdf formatu?

    AtsakytiPanaikinti
  83. sveiki. GAL galit ir man pdf formatu atsiusti "penkiasdesimt pilku atspalviu- Grejus" labai lauksiu is anksto aciu
    mano gmailas
    ievaberlinskaite@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  84. lABAS VAKARAS IR AS NORECIAU GREJAUS KNYGOS smile191234@gmail.com aciu lauksiu knygutes :)

    AtsakytiPanaikinti
  85. Labas vakaras, norėčiau ir aš šios knygos :) urte20@gmail.com :) labai ačiū

    AtsakytiPanaikinti
  86. sveiki, buciau dekinga jai ir man kas atsiustu Grejaus knyga pdf. gele656@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  87. Atsiuskite ir maan prasau grey knygute,dekoju,krispuka@yahoo.com

    AtsakytiPanaikinti
  88. Laba diena, gal galite atsiųsti Grėjaus knygą vittutte@yahoo.com
    Ačiū.

    AtsakytiPanaikinti
  89. Labai noreciau ir as Grejaus knygos. Jei kas galit atsiusti sigita.naujokiene@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  90. Labai noreciau ir as Grejaus knygos. Jei kas galit atsiusti sigita.naujokiene@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  91. Laba diena, gal galite atsiųsti Grėjaus knygą kas nors?? Gretute2211@gmail.com būčiau labai dėkinga!

    AtsakytiPanaikinti
  92. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  93. sveiki, jei turit lietuva kalba atsiuskit ir man, busiu dekinga :) jovita.saulyte@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  94. labas buciau labai labai labai dekinga jai galetum atsiusti ir man aciu prasau monikabuivydaiteep@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  95. labas buciau labai labai labai dekinga jai galetum atsiusti ir man aciu prasau monikabuivydaiteep@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  96. Sveiki, as taip pat esu perskaiciusi visas tris dalis ir su nekantrumu laukiu kada galesiu paskaityti ir Grejaus knyga tai labai butu malonu jei ir man galetumete atsiusti, is anksto aciu :) monikute17@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  97. Sveiki, as taip pat esu perskaiciusi visas tris dalis ir su nekantrumu laukiu kada galesiu paskaityti ir Grejaus knyga tai ar galetumete atsiust giedre.mykolaityte@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  98. Sveiki, aš taip pat su nekantrumu laukiu kada galesiu paskaityti Grejaus knygą, būtu labai malonų jai galėtume ir man atsisiųsti 13.kristyte@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  99. Sveiki, aš taip pat su nekantrumu laukiu kada galesiu paskaityti Grejaus knygą, būtu labai malonų jai galėtume ir man atsisiųsti 13.kristyte@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  100. Sveiki,
    Ir aš norėčiau Grėjaus knygos, gal galite atsiųsti ramunek@yahoo.com. AČIŪ

    AtsakytiPanaikinti
  101. Sveiki, gal galite ir man atsiusti Grejaus knyga, buciau labai labai dekinga :) krazinskaite@gmail.com :)

    AtsakytiPanaikinti
  102. Laba diena, as irgi noreciau Grejaus knyga. ar ji lietuviu kalba? jei galit kas atssiuskit ramuniux85@gmail.com labai aciu :)

    AtsakytiPanaikinti
  103. Sveiki,gal galėtumėt įkelti į mano elekt.paštą grejaus knygą lietuviškai raimondazileniene12@gmail.com. As lb noriu ją perskaityti. Ir busiu labai dėkinga. DIDELIS AČIŪ

    AtsakytiPanaikinti
  104. sveiki gal galetumet ir man atsiust grejaus knyga lietuviskai aciu murmuriux@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  105. Būčiau labai dėkinga juratelea@gmail.com
    ačiū!!!

    AtsakytiPanaikinti
  106. sveiki gal galėtumėt ir man atsiūst grėjaus knygą lietuviškai ačiū akviliukas121@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  107. Laba diena, ar turite kas nors Lietuvišką Grėjaus dalį?

    AtsakytiPanaikinti
  108. Laba diena, norėčiau Grėjaus knygą lietuviškai. el. paštas edituleg@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  109. Kas turit atsiuskit lietuviska Grejaus knyga i gretapaliulyte@gmail.com buciau labai dekinga:)

    AtsakytiPanaikinti
  110. Ar galėtumėte atsiųsti lietuvišką Grėjus knygą. Iš anksto labai dėkoju
    raganuska@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  111. Prasau ir man atsiuskite knyga Grey. jei turite LT Ir ENG KALBOMIS
    Mano el.pastas: zivile.petrauskaite@yahoo.com
    Aciu :)

    AtsakytiPanaikinti
  112. Sveiki, jeigu turite LT kalba atsiūskite audriusvalius@gmail.com. Ačiū.

    AtsakytiPanaikinti
  113. Jei kas turit ir galit atsiųskit LT kalba Grėjaus knygą. evelinaziaunyte@gmail.com AČIŪ :-)

    AtsakytiPanaikinti
  114. Jei kas turit ir galit atsiųskit LT kalba Grėjaus knygą. evelinaziaunyte@gmail.com AČIŪ :-)

    AtsakytiPanaikinti
  115. jei kas turit 4 dali LT kalba, atsiuskit aciu labai kristina.simyte@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  116. jei kas turit 4 dali LT kalba, atsiuskit aciu labai kristina.simyte@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  117. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  118. Labas vakaras. Gal kas galite pasidalinti Grėjus Lt? Labai ačiū. El. Paštas: jurate.matuseviciute@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  119. Labas vakaras. Gal kas galite pasidalinti Grėjus Lt? Labai ačiū. El. Paštas: jurate.matuseviciute@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  120. Hey, kam nesunku ir man imeskit pdf, airidalisauskaite@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti