2015 m. vasario 20 d., penktadienis

Peter James Mirties glėbį

Autorius: Peter James
Pavadinimas:Mirties glėbį
 Išleidimo metai:2013 
Puslapiai:432p
Leidykla:Jotema
Lentynoje: Taip
   
Mano vertinimas 3/5

(1-nepabaigiau skaityti; 2- pabaigiau, bet nepatiko; 3-normali knyga; 4-patiko, rekomenduočiau; 5-Žiauriai patiko!!!)

Aprašymas: 

Niekada nemanyk, jog tavęs nestebiu...

Braitonas, „Metropolio“ viešbutis. Po svaigaus naujųjų metų pokylio žiauriai išprievartaujama į savo kambarį grįžtanti moteris. Praėjus savaitei, užpuolama kita. Nusikaltėlis pasisavina abiejų aukų batus.

Vyresnysis detektyvas gana greitai suvokia, kad nauji incidentai stebėtinai panašūs į 1997-aisiais mieste įvykdytus neišaiškintus nusikaltimus. Batžmogiu pramintas prievartautojas, kaip manoma, spėjo išžaginti keturias moteris, prieš nužudydamas penktąją auką ir dingdamas. Čia nagus prikišo mėgdžiotojas ar grįžo Batžmogis?

Mano komentaras: 

Pirmas mano skaitytas šio autoriau kūrinys. Ir visai neblogas, bet tik tiek.
Į istorija įtraukta daug įtariamųjų, smagu vis paspelioti kuris yra batžmogis, bet kažko trūko. Vidurį knygos buvau pradėjusi nuobodžiauti, ir kelis lapus tiesiog permečiau akimis. Pabaiga kaip ir nebloga būtų, bet liko dar klaustukų man nemažai.

Ar skaitėte šią knygą? Ar patiko? Lauksiu jūsų komentarų!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą