2015 m. sausio 25 d., sekmadienis

Mary Higgins Clark Kai vėl susitiksime

Autorius:Mary Higgins Clark
Pavadinimas:Kai vėl susitiksime
ENG pavadinimas: We'll meet again
Išleidimo metai:2013 
Puslapiai:344psl
Leidykla: Alma Littera
Lentynoje: Taip
     
Mano vertinimas 4/5
(1-nepabaigiau skaityti; 2- pabaigiau, bet nepatiko; 3-normali knyga; 4-patiko, rekomenduočiau; 5-Žiauriai patiko!!!)  
Aprašymas:

Ankstyvą rytą į visų gerbiamo gydytojo Gario Lašo namus atėjusi namų tvarkytoja išvysta kraupų vaizdą: negyvas gydytojas sukniubęs kraujo klane, o lovoje miega kruvina jo žmona Molė. Prieš savaitę sukrėsta žinios apie vyro neištikimybę ši buvo išvykusi prasiblaškyti, bet žmogžudystės išvakarėse netikėtai grįžusi namo. Netrukus aptinkama daugiau nenuginčijamų įkalčių, ir moteris nuteisiama.

Po šešerių metų paleista iš kalėjimo Molė pareiškia žurnalistams esanti nekalta.

Mokyklos laikų draugė Franė Simons išgirsta šią žinią ir nutaria Molei padėti. Ji pasiūlo sukurti laidą apie Gario Lašo mirtį, bet nė nenutuokia, kur šis žurnalistinis tyrimas jas abi nuves...

Mano komentaras: 


Na ka, 8 perskaityta šios rašytojos knygą, o aš noriu dar!!! Net ir trijų knygų maratono man neužteko...lauksim akcijų:) o gal kas pigiai parduot norėtumėt?

Labai labai patiko! Gal ir nepats geriausias jos detektyvas, bet tikrai nuostabus! Nors ir jaučiasi, kad dauguma jos istorijų rašytos pagal vieną ir tą pati šabloną ir vietomis koks nors įvykęs įvykis ar pokalbis jau buvo skaitytas kitoje knygoje visvien nepastebėjau kaip prabėgo valandos, buvau labai įsijautus į Molės gyvenimą. Taip pat nors ir daug veikėjų, jie visiškai nesimaišė man, viskas bus aišku.
Kai jau istorija baiginėjo išsirutulioti, kai jau man atrodė,kad viskas visiškai aišku, buvau nustebinta! Užtai rašau autorei dešimt!:)
Kas truputi buvo suerzine, kad keliose vietose knygoje radau ? vidurį sakinio. Kaip ir jūs dabar prie klaustuko mintyse stabtelėjote ieškodami klausimo, taip ir mano įsijautimą į istorija kelis kartus jie pertraukė.

Ar skaitėte šią knygą? Ar patiko? Lauksiu jūsų komentarų!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą