2014 m. gruodžio 5 d., penktadienis

Andrius Užkalnis Anglija: Apie tuos žmones ir jų šalį

Andrius Užkalnis
Anglija: Apie tuos žmones ir jų šalį
2009 248psl

Kodėl anglai nemėgsta kviestis svečių į namus ir žavisi visokia bjaurastimi? Apie ką jie svajoja visą gyvenimą ir kokia yra svarbiausia angliško auklėjimo misija? Kodėl džinas geriamas su toniku, o guvus protas laikomas beveik beprasme akrobatika? Kodėl sodininkystė mažutėliame namo sklypelyje arba laivų modelių kūrimas iš degtukų anglui daug svarbiau už rimčiausią darbą? Galiausiai, kodėl anglai taip myli savo šalį ir kuo Anglijoje iš tikrųjų verta pasimėgauti?





Po pirmos "skaniai" perskaitytos A. Užkalnio knygos, susigundžiau perskaityti ir likusias. Anglija, man viena iš žaviausiu šalių ir pasigilinti į jos kultūrą man yra labai didelis malonumas. Tačiau Užkalnio knyga šiek tiek nuvylė. Negaliu pasakyt, kad buvo visai neįdomu, bet skaičiau ją gal savaitę. Nors autorius pačioje pradžioje rašo, kad nori perteikti anglų pasaulėžiūrą ir paaiškinti, kodėl jie mūsų, lietuvių akimis tokie keisti,tačiau man joje pasirodė tik vieni stereotipai. Esu kurį laiką praleidusi Anglijoje ir kai kurie dalykai, kuriuos jis pasakojo, man pasirode labai neįtikėtini ir stereotipiniai. Ir dar jautėsi nemažai negatyvumo. 
Dar vienas dalykas- niekaip nesuprantu kas pavaizduota viršelyje:D 

Deja, šios knygos nerekomenduočiau. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą